Alles over reparaties

Ondanks de coronamaatregelen zetten wij onze dienstverlening zo goed mogelijk voort. Tot en met 9 februari overleggen we met je of jouw reparatie nu echt nodig is of nog even kan wachten. 
Vind je dat jouw reparatie nu noodzakelijk is? Bel ons dan op (0591) 57 01 00. Dit kan 24 uur per dag.


Maatregelen om verspreiding corona te voorkomen

Als we komen, rekenen we er op dat je je aan alle richtlijnen van de Rijksoverheid houdt en vragen we je om in een andere ruimte te blijven als de monteur bij je thuis is. Voordat we langskomen, stellen we je een paar vragen: 

  • Heb jezelf of iemand in jouw huis gezondheidsklachten? Daaronder verstaan we verkoudheidsklachten (niezen, loopneus, keelpijn, hoesten), ademhalingsproblemen, verhoging of koorts.
  • Ben je de afgelopen 10 dagen in contact geweest met iemand die met corona besmet is/was? 
  • Ben je de afgelopen 10 dagen in een gebied geweest dat oranje of rood was of werd toen je daar was?

 

Als 1 of meer vragen met ja zijn beantwoord stellen we de afspraak uit. Alleen spoedreparaties kunnen onder bepaalde omstandigheden dan doorgaan.


Glasschades, cv-storingen en rioolverstoppingen regel je direct via: 

  • Glasschade 
    Glastotaal Beheer: (0800) 452 72 34. 
  • CV-storingen, inclusief radiatoren, leidingen, thermostaat en warmteterugwininstallatie 
    Breman: (0900) 821 21 74
  • Rioolverstoppingen 
    Riool Reinigings Service (RRS): (088) 0 301 301
     


Wat vind je van deze inhoud?

Nuttig Niet Nuttig