Terug naar nieuwsoverzicht

Glasschade? Vanaf 1 januari bel je met Glastotaal Beheer

29 december 2017

Glasschade? Vanaf 1 januari bel je met Glastotaal Beheer

Als je glasschade hebt, bel je nu nog met SW. Dit verandert per 1 januari 2018. Vanaf dat moment regelt Glastotaal Beheer voor ons alle glasschades.

Gratis telefoonnummer voor alle glasschades

Vanaf 1 januari bel je bij glasschade het gratis nummer van Glastotaal Beheer: (0800) 452 72 34. Dit kan 365 dagen per jaar, 24 uur per dag. Je krijgt direct iemand aan de lijn.

Wat gebeurt er met jouw melding?

De medewerkers van Glastotaal Beheer verwerken jouw melding aan de hand van een aantal korte vragen snel in het schadesysteem.

Ze bellen binnen 10 minuten

Na jouw melding mag je erop rekenen dat de glashersteller je binnen 10 minuten belt. Uiterlijk de volgende werkdag komt de glaszetter de schade herstellen. Als het mogelijk is, vervangen zij direct het glas. Bij spoed (gevaar voor mens, dier en/of vervolgschade) is de glaszetter binnen twee uur ter plaatse. 

Handig om te weten

Lukt het niet om het glas direct te vervangen dan plaatst men een noodvoorziening of noodruit om zo de veiligheid te garanderen. De juiste ruit plaatst men dan later (altijd binnen 15 werkdagen). Schilderwerk voert men binnen 2 weken nadat het glas is hersteld uit, rekening houdende met eventuele weersinvloeden.

SGH Overgelder herstelt de schade

Glastotaal Beheer regelt het schadeproces. Service GlasHerstel Overgelder herstelt de glasschade in opdracht van Glastotaal Beheer. De medewerkers van SGH Overgelder identificeren zich altijd voordat ze aan de slag gaan!

Niet tevreden?

Gaat er iets niet goed of ben je niet tevreden over de kwaliteit? Neem dan contact op met Glastotaal Beheer via (076) 544 93 25.

Abonneren op Glasschade? Vanaf 1 januari bel je met Glastotaal Beheer

* verplicht